Fit and Jump

IDEOLOGIA ZAJĘĆ FIT AND JUMP

  • Zajęcia Fit and Jump to połączenie zabawy oraz intensywnego treningu.
  • Celem zajęć jest spadek tkanki tłuszczowej oraz wzmocnienie tkanki mięśniowej.
  • Zajęcia te trwają godzinę zegarową, podczas której można spalić 700 kalorii;(naukowcy twierdzą, że więcej.
  • Trening stanowią skoczki na trampolinie plus ćwiczenia wzmacniające (skoczki minimum 40 minut);
  • W skład 40 min skoczków mogą wchodzić choreografie, sam bieg, interwały idt.
  • Wzmacniane partie to głównie brzuch, pośladki oraz uda.

 

  • Esencją tych zajęć jest pozytywna atmosfera, rodzinny klimat, luz oraz zabawa;
  • Indywidualne podejście do klienta to jeden z wyznaczników naszych zajęć.
  • Zajęcia te są proste! (ale nie nudne) –stąd też ich sukces.
  • Zajęcia te przeznaczone są dla wszystkich, bez względu na wiek, płeć oraz poziom aktywności fizycznej

O SAMYM TRENINGU

  • Trening ten jest połączeniem treningu spalającego ze wzmacniającym;
  • Jednak trening aerobowy (tlenowy) stanowi większą część zajęć (spalanie-skoczki);
  • Skoczki na trampolinie stanowią minimum 40 minut, reszta to przygotowanie ciała do pracy, wzmacnianie oraz uspokojenie ciała po treningu
  • Skoczki, ich wprowadzanie mają być proste i czytelne dla uczestników zajęć.